6 Mart 2008 Perşembe

Gecenin Nefesi Aşk



su yolunda düştüm aşkın peşine
bir üveyik sesiyle irkildim

çınladı içimin kuytularında yitik suskular
ak memesi boşaldı kızıl bulutun
rüzgâr geçitlerinde savruldum sessizliğe
çılgın koyaklarda yılansı dolandım
şehvet tırmandı doruklara
aşk içimde kor
boynu gözlerimde kuğu şöleni
gök yüzüne asıldı gülüşlerinde

çırılçıplak dansında ay’ın
geceyle derenin sesi düet
saçlarından zerrin
döküldü sırtında dövmelere

ıslak çığlık
bulut ipek/ten menekşe kokusu

bir yıldız titredi karanlığa
gökten bir elma düştü
dudakları gibi kırmızı
ağzı sulu sepken
ısırdıkça kütürdedi elma

şaha kalkarken ak yelesinde çığ
mor dağlara gerildi yay
uçtu hedefe ok

cennetti an
üzerimizde nar kızıllığı şafak
sürüldük m a v i l e r e


----
Fikret Şimşek

1 yorum:

zelebek dedi ki...

öyle sevdim ki...

teşekkür ederim...